محل تبلیغات شما
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/44/Stan_Group_Astro_Project_Brand_Book.jpg/631px-Stan_Group_Astro_Project_Brand_Book.jpg

در این مقاله و مطلب به بررسی هویت تجاری و بخش های مرتبط به آن خواهیم پرداخت و در عین حال 8 توصیه مهم و قابل توجه را در با شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت.

هویت سازمانی (هویت تجاری) یا این است که یک شرکت، سازمان یا کسب و کار چگونه خود را به عموم معرفی می کند (مانند مشتریان و سرمایه گذاران و همچنین کارمندان).

هویت سازمانی یک هدف اصلی ارتباطات شرکتی است، به منظور حفظ و ساخت هویت برای تطبیق و تسهیل اهداف کسب و کار شرکتی.

هویت سازمانی معمولا به وسیله نام تجاری و استفاده از علامت های تجاری تجسم می شود، اما می تواند شامل مواردی مانند طراحی محصول، تبلیغات، روابط عمومی و غیره باشد. طراحی و اجرای لوگو یا نشان تجاری به صورت اصولی یکی از بخش های بسیار مهم در ایجاد یک هویت سازمانی ماندگار است که معمولا این بخش از کار را به هنرمندان عرصه گرافیک و طراحی می سپارند.

اینترنت خانگی متصل شد! اکثر کسب و کار های کوچک متضرر شدند

ترمینال جدید مایکروسافت: دیگر میتوان در دستور های خطی هم از اموجی استفاده کرد! :)

بررسی یک نمونه طراحی لوگو

هویت ,تجاری ,سازمانی ,کار ,طراحی ,مهم ,هویت سازمانی ,هویت تجاری ,را به ,توصیه مهم ,و کار

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها